خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و تالیا
نوشته شده توسط : محمد جوادی

برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید

خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل

خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ
گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد خرید شارژ ایرانسل (برای اطلاع از این موضوع اینجا را کلیک کنید).
شما می توانید به سادگی از امکانات جیرینگ بهره مند شوید. استفاده از جیرینگ نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است. کلیه امکانات جیرینگ از طریق منوهای بسیار ساده ای قابل دسترسی است. خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت های خرید شارژ ایرانسل روزانه، واریز و برداشت وجه همگی با چند کلیک روی گوشی تلفن همراهتان قابل انجام است.
1 مرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل
• بمنظور جلوگیری از خرید شارژ ایرانسل سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.
ایرانسل خرید شارژ ایرانسل میبد یزد را هم پشتیبانی میکند
لایک 1 خرید شارژ ایرانسل
• فهرست کد های آهنگ خرید شارژ ایرانسل پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
- جهت اطمینان از فعال بودن بسته می توان عدد" 0 " را بصورت پیام کوتاه به شماره خرید شارژ ایرانسل 8081 ارسال نمود .
مشترک خرید شارژ ایرانسل گرامی
شما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ خرید شارژ ایرانسل مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.
، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خرید شارژ ایرانسل خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات خرید شارژ ایرانسل سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
o زير سيستم فعال سازي Activation: اين خرید شارژ ایرانسل زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
(جدول خرید شارژ ایرانسل شماره3)
ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني خرید شارژ ایرانسل كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد).
هیچ کاری نمیکنن. خرید شارژ ایرانسل
من خرید شارژ ایرانسل وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباس
• مزایای ثبت خرید شارژ ایرانسل نام در جیرینگ
در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ۴ بار خطا در ورود رمز، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و خرید شارژ ایرانسل ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.
درصورت فراموش خرید شارژ ایرانسل کردن رمز...
می شه یکی خرید شارژ ایرانسل به من بگه چجوری میشه فهمید چند گیگ واسه مبین نت باقی مونده؟

خرید شارژ ایرانسل
• در صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس قبلی رزرو می شود و پس خرید شارژ ایرانسل از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.

باجه های خدمات بانکی خرید شارژ ایرانسل (Web Kiosk) و همراه بانک
خرید شارژ ایرانسل
به وبسایتم هم یه سری خرید شارژ ایرانسل بزنید خوش حال میشم
• تجهیزات خرید شارژ ایرانسل کاغذی مورد نیاز نیست.
خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خرید شارژ ایرانسل خدمات شارژ الکترونیکی.


وایمکس (Wimax) را می‌توان یک تکنولوژی نوپا در کشور قلمداد کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت با پوششی در سطح یک شهر که قابلیت انتقال حجم بالایی از داده‌ها را دارد می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز باشد که این هیجان و لذت استفاده از اینترنت بی‌سیم با فضای به مراتب خرید شارژ ایرانسل بیشتر از وایرلس را دو شرکت ایرانسل و مبین نت در اختیار ما قرار می‌دهند. قبل از دو شرکت مربوطه، شرکت‌هایی در سطح استان‌ها بوده‌اند که این تکنولوژی را با قیمت‌های نسبتا بالا با توجه به نوپا بودن آن عرضه می‌کردند ولی با صادر شدن مجوز شرکت‌هایی همچون مبین‌نت و ایرانسل، دسترسی برای بیشتر افراد جامعه ممکن شد.

خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل

سرعت خرید شارژ ایرانسل
1GB به خرید شارژ ایرانسل بالا ۴۵,۰۰۰
خرید شارژ ایرانسل
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS خرید شارژ ایرانسل (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
من الان وايمكس خرید شارژ ایرانسل ايرانسل دارم.دوستم هم مبين نت.
خرید شارژ ایرانسل
برای شارژ خرید شارژ ایرانسل ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده كنید:
خرید شارژ ایرانسل

o بانک خرید شارژ ایرانسل ها: براي استفاده مشتريان از خدمات بانکداري الکترونيک و بصورت امن.
خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل
شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ بهای پیام کوتاه خود را کاهش داده است. بر اساس این کاهش بها، مشترکینی که از حروف فارسی برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده می کنند، از تعرفه های کاهش یافته زیر بهره مند خواهند شد. بنا بر این طرح، در صورتی كه خرید شارژ ایرانسل بخش عمده متن هر پیام كوتاه ارسالی از سوی مشتركین حاوی حروف فارسی باشد، هزینه ارسال هر پیام كوتاه برای تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری از ۱۶۰ ریال به ۱۰۰ ریال كاهش می یابد.به یاد داشته باشید كه تا پیش از این هزینه ارسال هر پیام كوتاه داخل شبكه و خارج شبکه ایرانسل معادل ۱۶۰ ریال بوده است.
كارت شارژ بیست هزار ریالی خرید شارژ ایرانسل

مثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید خرید شارژ ایرانسل قبلا یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ فرستاده ایم و رمز ۱۲۳۴۵۶۷۸ برای ما تعیین شده است. کد زیر را در گوشی خود وارد خواهیم کرد:
• پيام‌هاي شنيداري خرید شارژ ایرانسل
توسعه همکاری با بانک‌ها در خرید شارژ ایرانسل راستای توسعه خدمات بانکداری همراه
12. تشویق، تحریك و تسهیل خرید شارژ ایرانسل ارتكاب جرائمی كه دارای جنبه عمومی هستند از قبیل اخلال در نظم، تخریب اموال عمومی، ارتشاء، اختلاس، كلاهبرداری، قاچاق موادمخدر، قاچاق مشروبات الكلی و غیره( ماده 43 قانون مجازات اسلامی)
خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل
مزایای خرید شارژ ایرانسل ورود به سایت:
ولی اگه مجبور هستین وایمکس بگیرید ایرانسل بدرد خرید شارژ ایرانسل نمی خوره
هیچکس تنها نیست... خرید شارژ ایرانسل
شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های خرید شارژ ایرانسل داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.
Send یا خرید شارژ ایرانسل Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * 140 *
• شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) : خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی وخرید شارژ خرید شارژ ایرانسل مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.
اگه کسی اهوازه . شهرک نفت هست بگه چی اینجا خوب آنتن خرید شارژ ایرانسل میده که من بگیرم زودتر
لایک 0 خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این خرید شارژ ایرانسل نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
تالیا خرید شارژ ایرانسل
شما می توانید در هر خرید شارژ ایرانسل ساعت از شبانه روز با شماره خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا
خرید شارژ ایرانسل

مبین بزرگترین مزیتش نسبت به ایرانسل 2-8 شب رایگان هست و آدم دو مگ یکساله می خره با 12 گیگ و شبها استفاده میکنه و تا 200 گیگ خرید شارژ ایرانسل ازش دان میکنه در سال ....
عرضه محصول منحصربه فردخرید خرید شارژ ایرانسل شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری
درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از خرید شارژ ایرانسل انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.


گام های دريافت جوايز : خرید شارژ ایرانسل
ببینید من تجربخ جفتشون رو خرید شارژ ایرانسل در حدود 7-8 ماه داشتو و دارم.
خرید شارژ ایرانسل با استفاده از خدمات این سایت می توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با مبالغ اعتباری

2- ارزانتر بودن مودم و تعرفه خرید شارژ ایرانسل ها
، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و خرید شارژ ایرانسل تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.
خرید شارژ ایرانسل
۱۳ منوی سرویس فهرست خرید شارژ ایرانسل طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴#
پس از انجام تشریفات مزایده و خرید شارژ ایرانسل بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.

با کارت دانشجویی خرید شارژ ایرانسل بت میدن
• شارژ اینترنتی خرید شارژ ایرانسل
از حجم ترافیک تا حجم خرید شارژ ایرانسل ترافیک هزینه هر 1GB به ریال
خرید شارژ ایرانسل
و1ساله که به کاربران خانگی پهنای باند 1گیگابیت ارائه میکنند خرید شارژ ایرانسل

پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین خرید شارژ ایرانسل شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.
1. مراجعه حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن خرید شارژ ایرانسل ثابت در تهران و ادارات مشترکین در سایر استانها
• در صورت خرید شارژ ایرانسل خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره بعد منتقل نمی شود
• حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت (در تهران ) و ادارات مشترکین (درسایراستانها خرید شارژ ایرانسل )
8 مرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل
روش دوم – خرید شارژ ایرانسل نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار ۴۴۴
خرید شارژ ایرانسل
6- دکمه CALL خرید شارژ ایرانسل یا OK یا Send را فشار دهید
خرید شارژ ایرانسل
• قبل از استفاده از سرویسها بالاخص سرویس رومینگ از تعرفه خرید شارژ ایرانسل آنها مطلع گردید.
۲ اتصال به اپراتور ۷۰۰-۰ - خرید شارژ ایرانسل
شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره خرید شارژ ایرانسل دریافت‌کننده شارژ
را نوشته و خرید شارژ ایرانسل از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید.
به نرخ های فوق خرید شارژ ایرانسل ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.
خرید شارژ ایرانسل
100،000 97.087 2.913 10 خرید شارژ ایرانسل
۵۱۲/۱۲۸ ۱۰ ۴۰۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل
لایک 6 خرید شارژ ایرانسل
٢.سرویس های مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شوند و عبارتند از: خرید شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل

در حال حاضر، کلیپ های ویدیویی، زنگهای تروتون، بازی ها و تم ها با این روش خرید شارژ ایرانسل ارسال می گردند. بدیهی است برای دریافت این محصولات باید رمز ورود داشته باشید.
• ایجاد زیرساختهای مناسب و مورد نیاز برای پیاده خرید شارژ ایرانسل سازی انواع خدمات دیتای همراه
خرید شارژ ایرانسل
فروش کارت شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل
پیشین12بعدی خرید شارژ ایرانسل
در مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه خرید شارژ ایرانسل که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:
مشتركين مي توانند جهت دريافت كدهاي چند آهنگ پر متقاضي سرويس خرید شارژ ایرانسل آواي انتظار یک پيام كوتاه بدون متن به شماره 8989 ارسال نمايند.

• به هیچ تلفن ثابت خرید شارژ ایرانسل و سیمی نیاز ندارد
• استفاده از تمامی کارت های عضو خرید شارژ ایرانسل شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.
خرید شارژ ایرانسل
• یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب خرید شارژ ایرانسل شما مورد نیاز است.
در هر ماه فقط 30 خرید شارژ ایرانسل بار می توان انتقال شارژ انجام داد
سيم خرید شارژ ایرانسل کارت اعتباري
برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید خرید شارژ ایرانسل کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:
خرید شارژ ایرانسل
• توسعه بستر خرید شارژ ایرانسل ارتباطی پر سرعت بی‌سیم مبتنخرید شارژ ی بر فناوری نوین وایمکس در سطح کشور
توجه داشته باشید که در بخش ارسال پیامک و پیامک چند رسانه‌ای، هزینه ی ارسال پیام‌ها به صورت آنلاین از حساب مشترکین اعتباری کم شده و به قبض ماهانه ی مشترکین ثابت افزوده خواهد شد. هرگونه اشکال در تحویل پیامک ارسال خرید شارژ ایرانسل شده ارتباطی به پردیس نداشته و هزینه‌های پرداخت شده به هیچ عنوان به حساب مشترک عودت داده نخواهد شد.
بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می شود. نیازی خرید شارژ ایرانسل به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از خرید شارژ خرید شارژ ایرانسل این تاریخ مطلع شود.
• در خرید شارژ ایرانسل هر ماه حداکثر ۳۰ بار می‌توانید شارژ بفرستید.
شارژ خرید شارژ ایرانسل اینترنتی
4 تیر 1391 خرید شارژ ایرانسل
GSM-GPRS/GPRS Bearer خرید شارژ ایرانسل
salam man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi mesle mobin net nemishe خرید شارژ ایرانسل irancel benazare man aslan khob nist
سرویس آسان خرید شارژ ایرانسل برای استفاده که
با استفاده از رمز خرید شارژ ایرانسل شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید :
حرکت خرید شارژ ایرانسل در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش
شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه خرید شارژ ایرانسل شده است.

پردیس مجاز به خرید شارژ ایرانسل ارائه‌ی کلیه‌ی اطلاعات شخصی و عمومی کاربر به مراجع قضایی ذیصلاح می‌باشد.
۲۲ طرح خرید شارژ ایرانسل اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
ایرانسل خرید شارژ ایرانسل
با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری خرید شارژ ایرانسل شده شارژ خواهد شد.
من واسه شرکت میخوام. بالاخره کدوم یکی رو بخرم. شرکت خرید شارژ ایرانسل نارمک

7. خرید شارژ ایرانسل ناشناس می‌گوید:
خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ ایرانس
با سلام به تمام خرید شارژ ایرانسل دوستان که نظرات خوب خودشون رو به منظور راهنمایی برای بقیه میذارن .عرض میکنم که من ای دی اس ال 128 رو تجربه کردم ووایمکس ایرانسل 128رو هم تجربه. مثل اینکه از امریکا بیای ایران .سرعت دانلود وایمکس ایرانسل 128 نهایتا 16 است که متوسط روی 12 میشه روش حساب کرد .قعطی زیادی داره .در مقایسه با ای دی اس ال سرعت باز کردن صفحاتش کمتره . از همه بدتر تلرانس سرعتشه که هی بالا وپایین میزه و فیکس نیست .اما یه عالمه تیلیغ داره .پشتیبانیش تقریبا هیچ وقت اشغال نیست .وجوری با ادم صحبت میکنن که انگار ادم باورش میشه تو ایران هم برای ادما احترام قائلن .اما اگه بگن تا 24 ساعت دیگه درست میشه تا 72 ساعت باید روش حساب کرد .اون مدتی که قعطی داشتی که داشتی به جهنم میخواستی نداشته باشی .وقتت تلف شد که شد کارت انجام نشد که نشد ایرانسل بیاد هدیه ای بده دلجویی بکنه اینا نیس اما پشت تلفون چاکرمونه.در نهایت وایمکس ایرانسل برای ادمای خوش شانس بدنیست اما برای ادمای بدشانس ...الهی همتون وایمکس به خیر بشید ..ان شا





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريد شارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , سايت همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: